Prin folosirea serviciului web www.deliv.ro utilizatorul declară ca este de acord cu termenii și condițiile listate mai jos. Vă rugăm citiți cu atenție și daca nu sunteți de acord cu ceva din conținut vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact înainte de a întreprinde orice acțiune de natură comercială. Utilizarea site-ului făra acceptul termenilor și condițiilor de mai jos este strict interzisă. Vă mulțumim!
Deliv marcă înregistrată cu adresa web www.deliv.ro este un portal de promovare a serviciilor restaurantelor partenere operat de S.C. DELIV ONTIME SRL.
1. Comenzi
Unele produse listate pe platforma Deliv, pot conține substanțe alergene și este de datoria exclusivă a utilizatorului sa se intereseze în prealabil prin intermediul formularului de contact sau al platformei chat online daca produsele ce urmează a fi livrate conțin sau nu acești alergeni. Totodată unele produse pot fi nerecomandate anumitor persoane ce suferă de anumite boli cronice sau acute. Este datoria utilizatorului sa consulte medicul specialist pentru a afla dacă ingredientele sunt potrivite pentru afecțiunea în cauză. Deliv, precum și restaurantele partenere nu pot fi făcute raspunzătoare de efectele adverse ce pot avea loc în urma consumului necorespunzător al acestor alimente.
Atunci când plasați o comandă pe acest site, vi se poate cere să furnizați o adresă de email, un număr de telefon și parola. Trebuie să vă asigurați că vă păstrați în siguranță combinația acestor detalii și nu le puneți la dispoziția altor persoane intenționat sau accidental. Deliv nu poate fi făcut răspunzător de pierderile ce pot fi înregistrate de accesul persoanelor neautorizate la datele de autentificare ce survine ca urmare a neglijentei sau necunoașterii modalităților de protecție a credențialelor de autentificare pe site-urile web protejate de username si parola în speța www.deliv.ro
Orice comandă pe care ne-o plasați este condiționată de disponibilitatea produselor, de capacitatea livrării și de acceptul nostru și al restaurantului asociat. În cazul unei comenzi online, vă vom trimite o confirmare a primirii mesajului prin email. Această confirmare email va fi produsă în mod automat, astfel veți obține confirmarea detaliilor comenzilor dumneavoastră. În cazul în care un detaliu este incorect, trebuie să ne informați imediat cu privire la acesta. Faptul că ați primit o confirmare automată nu înseamnă neapărat că fie noi sau restaurantul asociat vom fi capabili să onorăm comanda. Odată ce am trimis emailul de confirmare, vom verifica disponibilitatea și capacitatea de livrare. În cazul în care mâncarea comandată și capacitatea de livrare sunt disponibile, restaurantul va accepta comanda și va confirma către Deliv. Dacă detaliile comenzii sunt corecte, comanda va fi confirmată printr-un mesaj text SMS, în care vor fi menționate și timpul de livrare aproximativ.
Dacă livrarea de comenzi nu este disponibilă sau în cazul în care nu există capacitate de livrare, vă vom înștiința printr-un mesaj text SMS sau apel telefonic.
2. Prețuri produse
Prin utilizarea portalului deliv.ro, utilizatorul înțelege că va comanda produse direct de la restaurantul partener, de unde va primi inclusiv bonul fiscal (sau factura fiscală în cazul în care o solicită). Deliv nu revinde produsele listate pe acest site, ci doar le promovează în baza contractelor încheiate cu restaurantele partenere. În acest sens, orice reclamație referitoare la calitatea produselor comandate se va îndrepta direct către restaurantul de la care se efectuează comanda. Orice solicitare de returnare a sumelor plătite aferente comenzilor va fi adresată direct restaurantului partener, fără excepție. În acest sens, deliv.ro nu poate intermedia cererile de refund aferente produselor comandate.
Toate prețurile listate pe site sunt corecte la momentul publicării, cu toate acestea ne rezervăm dreptul de a le modifica în viitor. Prețurile includ toate taxele. Ne rezervăm, de asemenea, și dreptul de a modifica produsele și serviciile disponibile spre vânzare pe site și de a opri listarea restaurantelor, bunurilor și serviciilor fără o notificare prealabilă.
Restaurantul este răspunzător pentru actualizare prețurilor pe platforma Deliv înainte de a opera modificări ale prețurilor în meniuri. În cazul în care prețul listat nu este unul actual și restaurantul ne aduce la cunoștință după plasarea comenzii, vă vom contacta pentru a vă informa cu privire la diferența de preț și aveți opțiunea de a renunța la comandă.
3. Livrarea
Utilizatorul ia la cunoștință că termenul de livrare listat pe site, precum și termenul primit în notificarea SMS ce o va primi după efectuarea comenzii este unul estimativ și nu exact, timpul exact putând să fie mai mic sau mai mare în funcție de condițiile neprevăzute de trafic, precum și de diponibilitatea ridicării mâncării de la restaurantul partener la ora promisă la momentul plasării comenzii. Utilizatorul întelege ca la orice moment, datorită unor conjuncturi neprevăzute ( pană de curent, defectare utilaje, accidente , etc ) se poate ca respectiva comandă să fie anulată unilateral de către Deliv sau de către restaurantul partener, caz în care va fi notificat printr-un apel telefonic sau SMS.
În cazul neacceptării livrării comenzii la timpul pentru care se preconizează sau în imposibilitatea noastră de a livra la timpul cuvenit din cauza incapacității de a oferi instrucțiuni adecvate sau autorizări, atunci aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră. Orice depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare va fi responsabilitatea dumneavoastră și va trebui să ne despăgubiți integral pentru astfel de costuri.
Compania și restaurantele partenere nu vor fi răspunzătoare față de dumneavoastră pentru orice pierderi, datorii, costuri, daune sau cheltuieli care decurg din livrarea cu întârziere.
Vă rugăm să aveți în vedere probabilitatea restaurantelor partenere de a nu putea onora comenzile în anumite locații. În astfel de situațiii, noi sau restaurantele partenere vă vom informa folosind datele de contact pe care ni le furnizați atunci când se face comanda și se procedează la anularea respectivei comenzi sau se asigură livrarea la o adresă alternativă.
4. Anulări comenzi
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau a chatului online disponibil, transmițând numărul comenzii. Dacă restaurantul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxa de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii, din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau personalul de livrare a fost deja expediat, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
Putem anula un contract dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv. Vă vom anunța dacă este cazul și vă vom returna orice plată pe care ați făcut-o.
În cazul în care solicitarea de anulare a fost făcută ulterior livrării și restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau recredita debitul dumneavoastra cu suma totală în termen de 14 zile.
În cazul neplăcut în care restaurantul partener livrează un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Dacă restaurantul nu vă informează din timp despre lipsa produselor, aveti dreptul de a solicita un refund complet si de a refuza comanda. Orice solicitare de refund va fi discutată direct cu restaurantul partener, inclusiv plătile cu cardul, caz în care returul va fi făcut numerar direct de către restaurant.
5. Informații și reclamații
În cazul în care vom solicita informații de la dumneavoastră pentru a asigura livrarea bunurilor și serviciilor sunteți de acord să ne furnizați informații corecte și complete.
Dumneavoastră ne autorizați să folosim, să stocăm sau să procesăm informații personale, în scopul de a oferi livrarea bunurilor și serviciilor și pentru serviciile de marketing și în scopuri de control. Astfel se pot dezvălui anumite informații personale unor terțe părți selectate în cazul în care considerăm că serviciile acestor terțe părți pot fi de interes pentru dumneavoastă sau în cazul în care acest lucru este cerut de lege sau în scopul asigurării livrării de bunuri și servicii. Mai multe informații pot fi găsite in Politica noastră de confidențialitate. Aveți dreptul de a solicita o copie a informațiilor personale pe care le deținem de la dumneavoastră. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să solicitați aceste informații.
Orice reclamație referitoare la produsele sau serviciile livrate se face pe email la adresa contact@deliv.ro. Promitem să răspundem în maxim 2 zile lucrătoare. Așteptăm inclusiv sugestiile voastre precum și problemele (bug-urile) întâmpinate.
6. Notificări finale
Ne-am asigurat că informațiile disponibile pe website sunt corecte și fără erori. Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau omisiuni care ar putea apărea. Nu putem garanta că utilizarea site-ului va fi fără erori sau potrivit scopului în timp util, defectele vor fi corectate sau serverele sunt lipsite de viruși sau de asemenea nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețea și fiabilitatea site-ului și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legatură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii. Prin acceptarea acestor termeni de utilizare, dumneavoastră sunteți de acord să ne scutiți de orice răspundere care rezultă din utilizarea informațiillor de la terțe părți sau din utilizarea oricăreri terțe părți a website-ului sau din consumul alimentelor sau băuturilor ale unui restaurant asociat.
Nu suntem răspunzători de orice datorie față de dumneavoastră pentru furnizarea de produse și servicii decât în măsura permisă de legislația aplicată, iar faptul ca unele produse sunt disponibile la achiziție online nu garantează că poate fi efectuată o livrare pentru ele. Ne rezervăm dreptul ca la orice moment să anulăm o comandă ce din diverse motive nu poate fi livrata, iar răspunderea noastră este limitată la contravaloarea comenzii. Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri, erori, omisiuni sau pierderi de informații transmise, viruși sau alte programe distructive transmise calculatorului personal prin intermediul site-ului nostru.
Nu vom fi trași la răspundere pentru orice eșec sau întârziere în executarea serviciilor sau furnizarea produselor în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui act sau omisiune, care este în afara controlului nostru, precum evenimente inevitabile sau acțiuni ale părților terțe.
Ne-am luat toate măsurile rezonabile pentru a preveni frauda pe internet și pentru a asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță pe cât posibil. Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul extrem de abuz al serverelor noastre securizate sau cele ale terților.
Termenii și Condițiile listate pot fi modificate în orice moment fără o eventuală notificare.
Termenii și condițiile împreună cu politica de confidențialitate, orice formular de plată și instrucțiunile de plata constituie întregul acord între părți. Niciun alt termen exprimat sau implicit nu ar trebui să facă parte din acest acord. În cazul unui conflict între termenii și condițiile și orice alt termen sau altă prevedere de pe site, acești termeni și condiții vor prevala.
Dacă orice termen sau condiție ale acordului nostru vor fi considerate invalide, ilegale sau inaplicabile, părțile convin ca respectivele termene sau condiții să fie eliminate, iar acordul va rămâne în vigoare fără acestea.
Acești termeni și condiții și acordul nostru vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din România. Părțile la prezentul regulament se supun jurisdicției exclusive ale instanțelor din România.
Nicio întârziere sau eșec din partea noastră pentru a asigura respectarea drepturilor sau a remedierilor în temeiul acordului va constitui o renunțare din partea noastră a unor astfel de drepturi sau remedieri, exceptând faptul în care derogarea este confirmată în scris.
Acești termeni și condiții și un contract (și toate obligațiile noncontractuale care decurg din sau sunt în legătură cu acestea) vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile din România. Ambele părți se supun jurisdicției non-exclusiviste instanțelor din România. Toate relațiile, corespondența și contactele dintre părți trebuie efectuate în limba română.